Four Dots
Four Dots Seo Four Dots Seo

MAKSIMALNA EFIKASNOST U VOĐENJU PPC KAMPANJA

Pametan način da dođete
do potencijalnih klijenata.

Iako su koraci u Pay-Per-Click marketingu relativno direktni, ne postoji jedinstvena šema koja bi bila primenljiva na svaku kampanju. Umesto toga, svaki sajt zahteva posvećenost, kao i promišljen pristup koji vodi do jasno zactanih ciljeva. Dakle, kao i većina drugih aspekata eksponiranja na internetu, vođenje PPC kampanje bi trebalo da se zasniva na iskustvu i stručnosti, a ne eksperimentisanju. Drugim rečima, bez obzira na to koliko vam je velik budžet, ne možete očekivati povoljan povrat investicija, ukoliko pažljivo i taktički ne isplanirate kampanju.

Povećajte vidljivost
svog preduzeća na internetu.

Pravila plaćenog pojavljivanja u rezultatima

Uspešno vođenje PPC kampanje podrazumeva razvijanje razrađene taktike, zasnovane na istraživanju, što zahteva visok nivo poznavanja oblasti koja je u pitanju, kao i trendova u industriji u kojoj se dotično preduzeće nalazi. Zbog intuitivnog korisničkog okruženja Google AdWords-a, započinjanje kampanje može da izgleda kao brz i jednostavan proces, ali njeno planiranje i razvoj oslanjaju se na nekoliko ključnih koraka.

  • Utvrđivanje ključnih reči sa najmanjom konkurencijom. U okviru ovog procesa, zadatak nam je da pronađemo najinteresantnije grupe ključnih reči za koje je potrebna najmanja investicija.
  • Testiranje i analiza. Kako bismo vam osigurali što veći broj klikova, testiramo kombinaciju identifikovanih ključnih reči u kombinaciji sa različitim tekstovima oglasa.
  • Praćenje. Pratimo razvoj vaše PPC kampanje
  • Izveštavanje. U raznim fazama kampanje sastavljamo izveštaje o njenom razvoju, pri čemu uključujemo i analizu svih njenih bitnih aspekata.

Svaki od ovih koraka treba da vodi ka jednom cilju – većem prilivu prihoda, a ne samo stvaranju saobraćaja. Zbog svega toga uvek je bolje da vođenje svoje PPC kampanje prepustite profesionalcima, umesto da pokušavate sami da je formulišete i izvedete.

Računanje povrata investicije

Nijedna kampanja nije efikasna ukoliko ne rezultira povećanjem profita. Zbog toga mi optimizujemo PPC kampanje tako da vam donose maksimalne konverzije a ne samo posete, što ostaje naš fokus u toku cele PPC kampanje. Mi gledamo dublje od samih brojki kako bismo razvili vaš posao, stoga možete lako da izračunate tačno koliko vam naše usluge donose. Naravno, sve dok možete da primetite značajan povrat investicije, možete biti sigurni da svoj posao radimo kako treba.

PAMETNO
REŠENJE

Four Dots raspolaže pravom kombinacijom veština potrebnih za efikasno vođenje PPC kampanja, što obezbeđuje odlične rezultate. Ono što nas čini drugačijim od ostalih je činjenica da svaku novu kampanju gledamo kao izazov koji moramo da savladamo kako zbog vas, tako i zbog sebe. Iz toga crpimo kreativnost i motivaciju potrebnu za ostvarenje izuzetnih rezultata.

Odaberite PPC paket koji odgovara vašim potrebama!

Da li bi PPC kampanja mogla biti prekretnica u vašem poslovanju?
Dozvolite da vam pomognemo.

Javite nam se ako vam je potrebno stručno savetovanje!

TESTIMONIALS

Four Dots Testimonials
  • Veoma sam zadovoljan kampanjom koju je Four Dots osmislio za nas. Osim značajnog poboljšanja u rangiranju i broju posetilaca, najveći utisak na nas su ostavile njihova posvećenost i prilagodljivost.

    Vladan Dobrenov, osnivač studija ArtandCode.eu

  • Kada je reč o kvalitetnim SEO uslugama, Four Dots je definitivno u samom vrhu. Fantastičan tim, izvrsna organizacija i blistavi rezultati. Svaki mesečni izveštaj koji smo od njih dobili nas je obradovao – prosto zadivljujuće.  

    Nemanja Veselinovic, osnivač BrandingMagazine.com

  • Four Dots has delivered outstanding results month on month, without the work that Four Dots provides we would not be in business. Radomir and the team are always there to help, and provide prompt responses. Would recommend them!

    Aaron Weller, Owner MissAmara.com.au

  • Već i same onsite modifikacije koje su napravili čine unajmljivanje Four Dots agencije isplativom investicijom, ali bio sam jednako zadovoljan svim aspektima naše saradnje, od izveštavanja do smera u kom su razvijali naš brend.

    Goran Radovanovic, menadžer projekata u kompaniji Mobile Shop

  • Four Dots nam je brzo doneo opipljive rezultate (poziciju na prvoj stranici Google pretrage) i veoma smo zadovoljni stepenom posvećenosti projektu koji su pokazali. Four Dots je baš onakva profesionalna SEO kompanija kakvu smo i tražili.

    Marko Sekulovic, menadžer Eurodentiste.fr

  • I’ve had the pleasure of working with Radomir and his team for the past 12 months. From content curation to strategy, Four Dots’ expertise have shone through in all aspects of their work. With Crucial on the way up, it’s safe to say we’re very happy with the results.

    Hendrik Kruizinga, Customer Experience Team Leader Crucial.com.au


NAŠI KLIJENTI:

Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo

The
Insight

najnovije
sa bloga

Tekst nikada neće izgubiti na značaju onima koji pretražuju web?

Već godinama slušam mnogobrojne stručnjake iz sveta digitalnog marketinga kako popuju o kraju pisanog sadržaja kakav nam je poznat danas. Mišljenja su da su mu dani odbrojani. Uprkos tome što se praktično čitav internet bazira na tekstu, više od nekolicine stručnjaka veruju da će, pre ili kasnije, video preuzeti glavnu ulogu. Potisnuće tekst u potpunosti. […]

(pročitaj više)
April 5th, 2017

posted by

SEO: Život, smrt i priključenija

While some discuss if near the other graves Be room enough for this, and when a day Suits best for carrying the corpse away, With care about the banners, scarves and staves, And still the man hears all, and only craves He may not shame such tender love and stay. “Childe Roland to the Dark […]

(pročitaj više)
March 30th, 2017

posted by

Digitalni marketing je džungla kojom vlada CTR

Posmatrajući iz ugla nekog ko zarađuje radeći na internetu, digitalni marketing vidim kao jednu ogromnu, opaku džunglu kojom vladaju opasni (i gladni) predatori. Ako niste sigurni kako da se snađete u ovom divljem okruženju, sasvim je sigurno da ćete postati lak plen. Nije bitno ni šta prodajete, koje usluge nudite, čak ni na kom nivou […]

(pročitaj više)
March 22nd, 2017

posted by