Four Dots

Upravljanje AdWords
kampanjama: Profesionalne usluge
koje ostvaruju rezultate

Postanite vidljivi za one
koji vas traže. Minimalna ulaganja –
trenutni rezultati.

 

AdWords kampanje poznate su po svojim sposobnostima da uvećaju broj ciljanih poseta u veoma kratkom roku, zbog čega ih često koriste preduzeća svih veličina. Zaista, AdWords kampanja može biti jedan od najefikasnijih načina da započnete proširenje svog prisustva u pretragama, zbog trenutnih rezultata koje ostvaruje. Međutim, vođenje AdWords kampanje nije toliko jednostavno, a odlični rezultati su ostvarivi samo ukoliko je u planiranje kampanje uloženo dovoljno vremena, stručnosti i kreativnosti.

Šta znači upravljanje
AdWords kampanjom?

 

Upravljanje AdWords kampanjom podrazumeva niz različitih aktivnosti održavanja vašeg Google AdWords naloga, kako bi se isplanirale, stvorile i pratile kampanje u pretrazi. U zavisnosti od konkurencije i budžeta, upravljanje AdWords kampanjom je proces koji se sastoji iz sledećeg:

  • Istraživanje i organizacija ključnih reči
  • Planiranje kampanje i određivanje efikasnih grupa oglasa
  • Planiranje budžeta i distribucija kroz AdWords bidovanje
  • Kreiranje i optimizacija teksta oglasa
  • Praćenje i analiza kampanje

 

Ovaj spisak vam može delovati kao šema, gde je potrebno samo pratiti predviđena uputstva kako bi se ostvarili rezultati. Međutim, proces kreiranja efikasne AdWords kampanje je mnogo složeniji i zahteva kako kreativnost tako i strateško planiranje. Jedino spoj kreativnosti i planiranja može dovesi do rezultata koje će vaš proizvod ili uslugu izdvojiti od ostalih unutar pretraga, bez obzira na konkurentnost tržišta.

 

Odakle početi

 

Kao što smo naveli, upravljanje AdWords kampanjama podrazumeva različite aktivnosti, koje se većinom oslanjaju na identifikovanje i planiranje efikasnih ključnih reči i grupa ključnih reči. Istraživanje ključnih reči je stoga esencijalna aktivnost koja vam pomaže da odredite prave prilike za svoje preduzeće, i isplanirate efikasnu kampanju. Naravno, ovo ne znači da treba samo nasumično izabrati grupu ključnih reči koje vam se najviše dopadaju, već pronaći one koje će privući ciljnu publiku uz minimalna ulaganja. Bez plana, nemoguće je ostvariti rezultate, i zbog toga vam je potreban tim profesionalaca koji će vam pomoći da pronađete i iskoristite prilike.

 

FOUR DOTS = REZULTATI

 

Ukoliko niste sigurni kako da započnete Google Adwords kampanju, posavetujte se sa timom ljudi koji imaju godine iskustva iza sebe, kao i hiljade uspešnih kampanja. Stručno savetovanje pomaže vam da isplanirate svoj budžet pažljivo i izbegnete gubljenje vremena i novca na ključne reči koje jednostavno ne dovode do rezultata.
Potreban vam je pouzdan tim za upravljanje AdWords kampanjama?
Počnite da planirate svoje oglašavanje još danas!

 

 

TESTIMONIALS

Four Dots Testimonials
  • Veoma sam zadovoljan kampanjom koju je Four Dots osmislio za nas. Osim značajnog poboljšanja u rangiranju i broju posetilaca, najveći utisak na nas su ostavile njihova posvećenost i prilagodljivost.

    Vladan Dobrenov, osnivač studija ArtandCode.eu

  • Kada je reč o kvalitetnim SEO uslugama, Four Dots je definitivno u samom vrhu. Fantastičan tim, izvrsna organizacija i blistavi rezultati. Svaki mesečni izveštaj koji smo od njih dobili nas je obradovao – prosto zadivljujuće.  

    Nemanja Veselinovic, osnivač BrandingMagazine.com

  • Four Dots has delivered outstanding results month on month, without the work that Four Dots provides we would not be in business. Radomir and the team are always there to help, and provide prompt responses. Would recommend them!

    Aaron Weller, Owner MissAmara.com.au

  • Već i same onsite modifikacije koje su napravili čine unajmljivanje Four Dots agencije isplativom investicijom, ali bio sam jednako zadovoljan svim aspektima naše saradnje, od izveštavanja do smera u kom su razvijali naš brend.

    Goran Radovanovic, menadžer projekata u kompaniji Mobile Shop

  • Four Dots nam je brzo doneo opipljive rezultate (poziciju na prvoj stranici Google pretrage) i veoma smo zadovoljni stepenom posvećenosti projektu koji su pokazali. Four Dots je baš onakva profesionalna SEO kompanija kakvu smo i tražili.

    Marko Sekulovic, menadžer Eurodentiste.fr

  • I’ve had the pleasure of working with Radomir and his team for the past 12 months. From content curation to strategy, Four Dots’ expertise have shone through in all aspects of their work. With Crucial on the way up, it’s safe to say we’re very happy with the results.

    Hendrik Kruizinga, Customer Experience Team Leader Crucial.com.au


NAŠI KLIJENTI:

Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo

The
Insight

najnovije
sa bloga

SEO: Život, smrt i priključenija

While some discuss if near the other graves Be room enough for this, and when a day Suits best for carrying the corpse away, With care about the banners, scarves and staves, And still the man hears all, and only craves He may not shame such tender love and stay. “Childe Roland to the Dark […]

(pročitaj više)
March 30th, 2017

posted by

Digitalni marketing je džungla kojom vlada CTR

Posmatrajući iz ugla nekog ko zarađuje radeći na internetu, digitalni marketing vidim kao jednu ogromnu, opaku džunglu kojom vladaju opasni (i gladni) predatori. Ako niste sigurni kako da se snađete u ovom divljem okruženju, sasvim je sigurno da ćete postati lak plen. Nije bitno ni šta prodajete, koje usluge nudite, čak ni na kom nivou […]

(pročitaj više)
March 22nd, 2017

posted by

DIDS 2017 (Uživo): Lazar Džamić i Deus Ex Machina Panel

Kroz drugi blok programa, DIDS 2017 se okrenuo edukaciji na temu razvoja sadržaja u marketingu. Kako kreirati, prezentovati i unaprediti sadržaj za korisnike – na sva ova pitanja imali smo priliku da čujemo odgovor od eminentnih stručnjaka iz regiona. Drugi blok DIDSa otvorio je Lazar Džamić, kreativni strateg koji je do nedavno radio kao šef tima za […]

(pročitaj više)
March 7th, 2017

posted by