Four Dots

Miss Amara – Povećan stepen konverzija i dostignut broj od 15 000 aktivnih korisnika mesečno

Four Dots Studije Slučajeva

 

Iako smo počinjali od same nule, za dve godine koliko već radimo na digitalnoj strategiji Miss Amara kompanije, pomogli smo im da svoj reklamni budžet i potencijal usmere ka pravim ljudima, kroz prave kanale. Danas mogu da se pohvale sa 15 000 aktivnih korisnika i impresivnim rastom organskih pretraga.

  • – Klient: Miss Amara

 

  • – URL:  missamara.com.au

 

  • -Industrije: dekoracije, uređivanje prostora, internet prodaja

 

Period: Novembar 2014 – Maj 2016

 

Rezultati

  • -Za manje od dve godine, povećali smo broj organskih poseta Miss Amara sajta za 220%

 

1

 

  • -Takođe smo im pomogli da povećaju broj jedinstvenih mesečnih pregleda stranica za 60%

 

  • -Naš rad na optimizaciji stepena konverzija, kombinovan sa rastom klijentove vidljivosti na internetu, doveli su do porasta njihovih mesečnih organskih prihoda od 200%

2

 

  • Takođe, broj aktivnih korisnika po mesecu je povećan za 115%

 

3

Metode

Umesto da se fokusiramo samo na ono što inače potpada pod SEO, takođe smo posvetili dosta pažnje povećavanju stepena konverzija i aktivnostima koje su dovele do toga da povećana vidljivost na internetu ne bude jedina korist koju su dobili našom saradnjom. Budući da nam je sama industrija već bila dovoljno poznata, mogli smo odmah da se posvetimo analiziranju konkurencije i nalaženju idealnih ključnih reči. Kada smo ustanovili u kom pravcu želimo dalje da razvijamo strategiju, prešli smo na detaljnu onsite analizu i optimizaciju.

Sledeći korak je bio razvoj strategije sadržaja, uglavnom fokusirane na objavljivanje gostujućih članaka i editorijala na relevantnim i autoritativnim sajtovima. U kombinaciji sa aktivnošću na društvenim mrežama, izgradnjom odnosa sa uticajnim osobama u industriji, i etičkim, white hat građenjem linkova, ove aktivnosti su pomogle klijentu da poveća broj korisnika, a samim tim i prihod koji ostvaruju.

Ciljevi

Zbog visoke zasićenosti tržišta u okviru kog posluju, naš klijent je imao dva glavna cilja – privlačenje većeg dela publike i nalaženje  načina da se maksimalno povećaju šanse da će nove posete rezultirati konverzijama. Bila im je potrebna prednost nad konkurentima i drago nam je što možemo da kažemo da smo bili u stanju da im tu prednost i pružimo. Pošto su verovali u kvalitet i pouzdanost svojih proizvoda, najviše im je bila potrebna pomoć sa  onsite optimizacijom i izgradnjom odnosa sa prominentnim ličnostima u industriji kojom se bave.

Pružene usluge

  • Analiza konkurencije – u okviru koje smo nastojali da ustanovimo šta konkurenti rade, i šta bismo mi morali da uradimo kako bismo bili bolji od njih

 

  • Onsite optimizacija – od meta elemenata do kanonikalizacije, postarali smo se da klijentov sajt učinimo privlačnim kako pretraživačima, tako i posetiocima

 

  • Promocija sadržaja – ovaj korak je uglavnom podrazumevao pisanje sadržaja za klijenta, koji je objavljivan na relevantnim i uglednim izvorima informacija o industriji

 

  • Aktivnost na društvenim mrežama – veći deo naših aktivnosti na promociji sadržaja bio je propraćen objavama na sajtovima društvenih mreža, i izgradnjom odnosa sa uticajnim ličnostima u industriji

 

O klijentu

Miss Amara je vrhunski australijski onlajn distributer tepiha. Ova kompanija je rođena iz saradnje brata i sestre, od kojih su oboje imali iskustva sa IT-jem i marketingom i koji su želeli da počnu rade na nečem opipljivijem. Njihovo kombinovano znanje, entuzijazam i posvećenost projektu, doveli su do toga da Miss Amara postane jedan od najuglednijih onlajn salona u zemlji, sa velikim izborom tepiha, savršenom uslugom i stalno rastućom bazom mušterija.