Four Dots

Procena Rizičnosti
Link Portfolia

Dolazni linkovi
su temelj
vašeg prisustva na internetu

 

Želite da znate kako vas
Google vidi?

 

Mesto i način na koji se vaš sajt spominje na internetu nisu važni samo za vaše posetioce, već i za Google indeksere. Ustvari, portfolio linkova ka vašem sajtu jedna je od metrika pomoću kojih pretraživač određuje njegovu vrednost. Zbog toga je ključno da znate tačno kada i na koji način se vaše preduzeće ili brend pominju na internetu, a upravo to se postiže redovnom analizom dolaznih linkova.

Želite da se rešite nerelevantnih
ili spamerskih linkova?

 

Nisu svi dolazni linkovi stvoreni jednaki. Međutim, svaki od njih igra značajnu ulogu pri definisanju vašeg onlajn profila. Zbog toga je važno da se vaš sadržaj uvezuje samo sa kvalitetnih stranica, a to je stvar vremena i strategije.

ŠTA JE ANALIZA DOLAZNIH
LINKOVA?

Analiza dolaznih linkova odnosi se na proces pronalaženja linkova koji vode ka vašem sajtu i određivanje njihove relevantnosti na osnovu određenih kriterijuma. Pri tome, naglasak je na eliminaciji onih referenci koje mogu da naškode reputaciji vašeg sajta ili preduzeća. Na osnovu toga, kvalitetan dolazni link biće onaj koji vodi do povezanog sadržaja na vašem sajtu, sa relevantne stranice i na prirodan načn. Kako biste sproveli temeljnu analizu dolaznih linkova, morate da ispitate:

  • Sve linkove koji vode ka vašem domenu
  • Sve jedinstvene domene koji pominju vaš sajt
  • Dinamiku anchor tekstova
  • Anchor URL-ove
  • Kvalitet stranice (što podrazumeva raspored i raznovrsnost ključnih reči, autoritet stranice i analizu performansa stranice)

Ispitivanje navedenih osobina lako dovodi do identifikacije rizičnih ili na drugi način štetnih dolaznih linkova koji mogu oslabiti vaš profil na internetu. Procena rizika dolaznog linka je zasebna aktivnost koja uključuje i spisak domena sa kojih link na vašem sajtu treba da bude uklonjen, kao i preporuke za zamenu.

Na koji način ovo poboljšava
funkcionalnost vašeg sajta

Tačno je da je redovno stvaranje svežeg i atraktivnog sadržaja najvažniji činilac u dostizanju odličnih pozicija u pretrazi, s obzirom da je struktura dolaznih linkova jedan od signala koje Gugl razmatra prilikom određivanja na kojoj poziciji da prikaže vašu stranicu među rezultatima pretraga.
Važno je napomenuti da webmasteri u većini slučajeva ne mogu u potpunosti kontrolisati sve pomene svog brenda. Međutim, praćenje ove aktivnosti je svakako način da se poboljša rad i uspešnost vašeg sajta. Rano primećivanje linkova lošeg kvaliteta i trenutna reakcija nakon ovog otkrića jedna je od aktivnosti koje profesionalac može učiniti za vas.

KAKO
FOUR DOTS
TO RADI

Spajamo mogućnosti naprednog softvera sa stručnim znanjem i kreativnošću da bismo vam tačno rekli gde se nalaze slabe karike. Kako bi se održala dobra reputacija na internetu, potrebno je ukloniti sve štetne/nepotrebne reference i to je jedan od prvih saveta koji dajemo svojim klijentima..

Spremni za prvi korak? Naš tim
vam stoji na raspolaganju!

Recite nam čime se bavite, a mi ćemo odmah
započeti istraživanje!

TESTIMONIALS

Four Dots Testimonials
  • Veoma sam zadovoljan kampanjom koju je Four Dots osmislio za nas. Osim značajnog poboljšanja u rangiranju i broju posetilaca, najveći utisak na nas su ostavile njihova posvećenost i prilagodljivost.

    Vladan Dobrenov, osnivač studija ArtandCode.eu

  • Kada je reč o kvalitetnim SEO uslugama, Four Dots je definitivno u samom vrhu. Fantastičan tim, izvrsna organizacija i blistavi rezultati. Svaki mesečni izveštaj koji smo od njih dobili nas je obradovao – prosto zadivljujuće.  

    Nemanja Veselinovic, osnivač BrandingMagazine.com

  • Four Dots has delivered outstanding results month on month, without the work that Four Dots provides we would not be in business. Radomir and the team are always there to help, and provide prompt responses. Would recommend them!

    Aaron Weller, Owner MissAmara.com.au

  • Već i same onsite modifikacije koje su napravili čine unajmljivanje Four Dots agencije isplativom investicijom, ali bio sam jednako zadovoljan svim aspektima naše saradnje, od izveštavanja do smera u kom su razvijali naš brend.

    Goran Radovanovic, menadžer projekata u kompaniji Mobile Shop

  • Four Dots nam je brzo doneo opipljive rezultate (poziciju na prvoj stranici Google pretrage) i veoma smo zadovoljni stepenom posvećenosti projektu koji su pokazali. Four Dots je baš onakva profesionalna SEO kompanija kakvu smo i tražili.

    Marko Sekulovic, menadžer Eurodentiste.fr

  • I’ve had the pleasure of working with Radomir and his team for the past 12 months. From content curation to strategy, Four Dots’ expertise have shone through in all aspects of their work. With Crucial on the way up, it’s safe to say we’re very happy with the results.

    Hendrik Kruizinga, Customer Experience Team Leader Crucial.com.au


NAŠI KLIJENTI:

Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo

The
Insight

najnovije
sa bloga

Digitalni marketing je džungla kojom vlada CTR

Posmatrajući iz ugla nekog ko zarađuje radeći na internetu, digitalni marketing vidim kao jednu ogromnu, opaku džunglu kojom vladaju opasni (i gladni) predatori. Ako niste sigurni kako da se snađete u ovom divljem okruženju, sasvim je sigurno da ćete postati lak plen. Nije bitno ni šta prodajete, koje usluge nudite, čak ni na kom nivou […]

(pročitaj više)
March 22nd, 2017

posted by

DIDS 2017 (Uživo): Lazar Džamić i Deus Ex Machina Panel

Kroz drugi blok programa, DIDS 2017 se okrenuo edukaciji na temu razvoja sadržaja u marketingu. Kako kreirati, prezentovati i unaprediti sadržaj za korisnike – na sva ova pitanja imali smo priliku da čujemo odgovor od eminentnih stručnjaka iz regiona. Drugi blok DIDSa otvorio je Lazar Džamić, kreativni strateg koji je do nedavno radio kao šef tima za […]

(pročitaj više)
March 7th, 2017

posted by