Four Dots

Optimizacija stepena
konverzija

Stepen konverzija je ono
što pravi razliku između
uspešnog i osrednjeg sajta.

 
Primarni cilj onlajn kampanja je da privuku posetioce za koje postoje najveći izgledi da će od običnih korisnika postati kupci. Prosto rečeno, stepen konverzija je ključna metrika uspešnosti kampanje i faktor koji u velikoj meri određuje vaš povrat investicije, zbog čega je neophodno savršeno ga optimizovati. Nijedan vlasnik sajta ne želi da vidi visok stepen posećenosti samo jedne stranice (bounce rate) ili da posetioci provode jako malo vremena na stranicama; umesto toga, vaše stranice bi trebalo da, uz pomoć naprednih strategija za optimizaciju stepena konverzija, jasno upućuju vaše moguće klijente ka željenom delu prodajnog levka.

Optimizujte putanju posetilaca vašeg sajta pre nego što počnete da gubite prilike.
Priroda
konverzija

 

Termin stepen konverzija se odnosi na procenat posetilaca sajta koji stignu do kraja prodajnog levka, tj. izvrše određenu akciju koja ima vrednost za vaše poslovanje. To uglavnom podrazumeva kupovinu, popunjavanje forme ili pozivanje broja datog na sajtu. Nakon što načine korak koji vam donosi profit ili ima neku drugu vrednost za vas, redovni posetioci postaju potencijalne mušterije ili redovni kupci time donoseći direktnu korist vašoj kompaniji. Međutim, kreiranje levka koji obećava stvaranje takvog sleda akcija je stvar pristupa i podrazumeva:

  • Postavljanje ciljeva
  • Optimizaciju odredišnih stranica
  • Testiranje delotvornosti
  • Analizu toka i ponašanja posetilaca
  • Implementaciju

Pravilno integrisani, ovi koraci vam pomažu da kombinujete elemente stranice tako da prirodno vode posetioce ka zacrtanom cilju. Naravno, morate posmatrati njihovo ponašanje kako biste uočili moguće prepreke na tom putu i uklonili ih što je pre moguće. Time pomažete svojim posetiocima da sa lakoćom koriste vaš sajt i jasno im predstavljate povoljnosti koje bi im praćenje koraka u vašem prodajnom levku donelo.

 

Jednostavna jednačina optimizacije stepena konverzija.

 

Svaki sajt ima neki cilj. Namera iza optimizacije stepena konverzija je da učini sabrćaj koji stiže do vaših stranica što smislenijim. Mnogi vlasnici sajtova neosnovano pretpostavljaju da će se posetioci sami od sebe kretati niz prodajni levak, ali istina je da su im često potrebna jasna uputstva i smernice kako bi preduzeli željene korake. U praksi, taj pristup radi po sledećoj logici:

Ukoliko 1000 posetilica dođe do vašeg sajta preko reklame i samo 1% njih kupi proizvod koji nudite, to vam donosi 10 novih mušterija. Što je veći stepen konverzije posetilaca, to je veći broj novih mušterija za istu količinu novca uloženog u reklamiranje (ili bilo koji drugi promotivni kanal).

 

PRAVI
NAČIN
ZA USPEH

 

Four Dots ponosno sarađuje sa nizom kompanija koje su uspele da pretvore svoje sajtove u efikasne izvore konverzija i time značajno uvećaju svoje prihode. Ukoliko imate problema sa rezultatima vaših taktika za stvaranje i iskorištavanje saobraćaja, mi smo tu da vam pomognemo i pojednostavimo ceo proces.
Poboljšajte konverzije na svom sajtu!

TESTIMONIALS

Four Dots Testimonials
  • Veoma sam zadovoljan kampanjom koju je Four Dots osmislio za nas. Osim značajnog poboljšanja u rangiranju i broju posetilaca, najveći utisak na nas su ostavile njihova posvećenost i prilagodljivost.

    Vladan Dobrenov, osnivač studija ArtandCode.eu

  • Kada je reč o kvalitetnim SEO uslugama, Four Dots je definitivno u samom vrhu. Fantastičan tim, izvrsna organizacija i blistavi rezultati. Svaki mesečni izveštaj koji smo od njih dobili nas je obradovao – prosto zadivljujuće.  

    Nemanja Veselinovic, osnivač BrandingMagazine.com

  • Four Dots has delivered outstanding results month on month, without the work that Four Dots provides we would not be in business. Radomir and the team are always there to help, and provide prompt responses. Would recommend them!

    Aaron Weller, Owner MissAmara.com.au

  • Već i same onsite modifikacije koje su napravili čine unajmljivanje Four Dots agencije isplativom investicijom, ali bio sam jednako zadovoljan svim aspektima naše saradnje, od izveštavanja do smera u kom su razvijali naš brend.

    Goran Radovanovic, menadžer projekata u kompaniji Mobile Shop

  • Four Dots nam je brzo doneo opipljive rezultate (poziciju na prvoj stranici Google pretrage) i veoma smo zadovoljni stepenom posvećenosti projektu koji su pokazali. Four Dots je baš onakva profesionalna SEO kompanija kakvu smo i tražili.

    Marko Sekulovic, menadžer Eurodentiste.fr

  • I’ve had the pleasure of working with Radomir and his team for the past 12 months. From content curation to strategy, Four Dots’ expertise have shone through in all aspects of their work. With Crucial on the way up, it’s safe to say we’re very happy with the results.

    Hendrik Kruizinga, Customer Experience Team Leader Crucial.com.au


NAŠI KLIJENTI:

Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo

The
Insight

najnovije
sa bloga