Four Dots

Lokalni SEO:
Velika prednost malih preduzeća

4 od 5 potrošača
koristi internet pretraživače
za lokalne pretrage.*
Zato je vašem preduzeću potreban lokalni SEO.

 

Lokalni SEO je popularna onlajn marketing strategija među malim preduzećima čija je ciljna publika segmentirana na osnovu lokacije. U poslednjih nekoliko godina, lokalna optimizacija postala je strategija od posebnog značaja, jer broj lokalnih pretraga na internetu ubrzano raste zajedno sa upotrebom mobilnih uređaja. Ukoliko vaše preduzeće posluje lokalno i ima geografski određenu ciljnu publiku, lokalni SEO je verovatno najbolja strategija da poboljšate svoje poslovanje.

Lokalne pretrage povećavaju broj poseta
i stepen konverzije

 

Pretrage preko mobilnih uređaja ne samo da često prikazuju lokalne rezultate, češće dovode do konverzija nego iste pretrage sa računara.

 

Lokalna vidljivost je od posebnog značaja za mala preduzeća sa sopstvenim sedištem, posebno ukoliko nude usluge u određenom području. Međutim, lokalni SEO takođe može igrati značajnu ulogu i preduzećima koja pretežno posluju na internetu. Uprkos činjenici da su vaše usluge dostupne čitavom svetu, prilike za bolje rangiranje među pretragama relevantnim za vaše područje ne smeju se propustiti. Razlog za ovo je taj što pretraživači većinom teže da prikažu i barem nekoliko relevantnih lokalnih rezultata za svaku pretragu.

Još jedan od razloga zbog kojih bi sva preduzeća trebalo da ulože u optimizaciju lokalnih pretraga jeste i činjenica da je način na koji pretraživači kvalifikuju rezultate prošao kroz značajne promene u prethodnim godinama. Prelazak sa modela zasnovanog na ključnim rečima na model baziran na entitetima, znači da je za dobre pozicije u pretrazi, bilo lokalnoj bilo globalnoj, potrebno da se preduzeće ustanovi kao poseban entitet u pretrazi. Jedan od načina da se ovo postigne je da se pretraživačima obezbede SEO podaci o malom preduzeću, koji se lako mogu verifikovati, što je tačno ono što vam lokalna optimizacija pruža.

 

SEO mogućnosti za mala preduzeća

 

Primarni cilj lokalnih SEO tehnika je da optimizuju vaš sajt kako bi ga mogla naći publika iz određenog grada, regiona, provincije ili bili kog drugog geografski određenog područja. Na ovaj način pretraživači će vaš sajt prikazivati iznad globalnih upita u rezultatima pretrage. Naravno, za optimizaciju za lokalnu vidljivost potrebno je mnogo više od pronalaženja nekoliko direktorijuma koji mogu uvrstiti i vaše preduzeće. Neki od ključnih koraka optimizacije sajta za lokalne pretrage uključuju:

 

  • Istraživanje ključnih reči za lokalne pretrage
  • On-site optimizacija (sadržaj, optimizacija strukture stranica i URL-a)
  • Offsite optimizacija (lokalno navođenje i izlistavanje u direktorijumima)

 

Nakon određivanja ključnih reči na koje koje se treba fokusirati, sprovodi se pregled vaših postojećih listinga, kao i NAP analiza (Analiza: ime, adresa, broj telefona), čime se osigurava doslednost izlistavanja vašeg preduzeća. Takva doslednost je predstavljala ključni korak lokalne optimizacije, čak i pre nego što je semantički internet ili semantic web nametnuo grupisanje zasnovano na entitetima, a još je značajniji nakon ovih ažuriranja. U osnovi, NAP analiza sastoji se od unošenja ujednačenih, tačnih podataka o vašem preduzeću za svako izlistavanje, i jedan je od obaveznih koraka za kreiranje dobro definisanog onlajn entiteta.

 

Naš posao

 

Osim osnovnih koraka, postaraćemo se i da se ne susretnete s problemima dupliranog sadržaja ili kanibalizacije ključnih reči (nesinhronizovan i neorganizovan pristup raspodeli ključnih reči po različitim stranicama – u osnovi, takmičenje sa samim sobom za određene ključne reči).

 

Optimizacija profila na društvnim mrežama sastavni je deo lokalnih pretraga, kao što je i sastavni deo skoro svih ostalih vidova onlajn marketinga. Zato je NAP analiza glavno polje fokusa za sve lokalne kampanje.

Na kraju, osim što se morate postarati da se predstavljate na svim relevantnim i pouzdanim lokalnim direktorijumima, sajtovima koji nude ocene proizvoda, i drugim, sličnim izvorima, mi ćemo učiniti i korak više, tj. pokušati da stvorimo što veći broj linkova na drugim pouzdanim lokalnim izvorima, poput dnevnih novina, regionalnih organizacija, i drugim sajtovima koji vam mogu pomoći da se izgradite kao relevantan i pouzdan entitet.

PREDNOSTI
ZA VAŠE POSLOVANJE

 

Rezultati efikasne lokalne SEO strategije biće vidljivi za srazmerno kratko vreme, zbog specifičnosti tržišta. Po pravilu, lokalna mala preduzeća, koja nude jedinstvene usluge ili proizvode, prilično će se lako razviti u onlajn svetu, uzimajući u obzir činjenicu da se ne takmiče na preterano konkurentnom tržištu. Uz malo promocije na pravim onlajn kanalima, lokalna preduzeća mogu postati predvodnici u svom regionu.Takođe, ovo može biti izvrsna strategija za brendiranje za ona lokalna preduzeća čiji su proizvodi ili usluge lokalno usmereni.
Zvuči kao dobra strategija za vaše preduzeće?
Obratite se našim stručnjacima za lokalni SEO!

 

TESTIMONIALS

Four Dots Testimonials
  • Veoma sam zadovoljan kampanjom koju je Four Dots osmislio za nas. Osim značajnog poboljšanja u rangiranju i broju posetilaca, najveći utisak na nas su ostavile njihova posvećenost i prilagodljivost.

    Vladan Dobrenov, osnivač studija ArtandCode.eu

  • Kada je reč o kvalitetnim SEO uslugama, Four Dots je definitivno u samom vrhu. Fantastičan tim, izvrsna organizacija i blistavi rezultati. Svaki mesečni izveštaj koji smo od njih dobili nas je obradovao – prosto zadivljujuće.  

    Nemanja Veselinovic, osnivač BrandingMagazine.com

  • Four Dots has delivered outstanding results month on month, without the work that Four Dots provides we would not be in business. Radomir and the team are always there to help, and provide prompt responses. Would recommend them!

    Aaron Weller, Owner MissAmara.com.au

  • Već i same onsite modifikacije koje su napravili čine unajmljivanje Four Dots agencije isplativom investicijom, ali bio sam jednako zadovoljan svim aspektima naše saradnje, od izveštavanja do smera u kom su razvijali naš brend.

    Goran Radovanovic, menadžer projekata u kompaniji Mobile Shop

  • Four Dots nam je brzo doneo opipljive rezultate (poziciju na prvoj stranici Google pretrage) i veoma smo zadovoljni stepenom posvećenosti projektu koji su pokazali. Four Dots je baš onakva profesionalna SEO kompanija kakvu smo i tražili.

    Marko Sekulovic, menadžer Eurodentiste.fr

  • I’ve had the pleasure of working with Radomir and his team for the past 12 months. From content curation to strategy, Four Dots’ expertise have shone through in all aspects of their work. With Crucial on the way up, it’s safe to say we’re very happy with the results.

    Hendrik Kruizinga, Customer Experience Team Leader Crucial.com.au


NAŠI KLIJENTI:

Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo
Clients Logo

The
Insight

najnovije
sa bloga

Digitalni marketing je džungla kojom vlada CTR

Posmatrajući iz ugla nekog ko zarađuje radeći na internetu, digitalni marketing vidim kao jednu ogromnu, opaku džunglu kojom vladaju opasni (i gladni) predatori. Ako niste sigurni kako da se snađete u ovom divljem okruženju, sasvim je sigurno da ćete postati lak plen. Nije bitno ni šta prodajete, koje usluge nudite, čak ni na kom nivou […]

(pročitaj više)
March 22nd, 2017

posted by

DIDS 2017 (Uživo): Lazar Džamić i Deus Ex Machina Panel

Kroz drugi blok programa, DIDS 2017 se okrenuo edukaciji na temu razvoja sadržaja u marketingu. Kako kreirati, prezentovati i unaprediti sadržaj za korisnike – na sva ova pitanja imali smo priliku da čujemo odgovor od eminentnih stručnjaka iz regiona. Drugi blok DIDSa otvorio je Lazar Džamić, kreativni strateg koji je do nedavno radio kao šef tima za […]

(pročitaj više)
March 7th, 2017

posted by