Four Dots
Four Dots Blog

NAJNOVIJE
sa bloga

Promena je jedina zagarantovana stvar u SEO svetu, i imajući to na umu, želeli smo da svojim kolegama širom sveta pružimo alat najnovije generacije, koji će im pojednostaviti posao i učiniti ga manje stresnim. Nakon što je naš development tim zajedno sa nekolicinom SEO stručnjaka priveo testiranje kraju, Dibz je konačno spreman da ugleda svetlost dana.

Građenje kvalitetnih linkova je sama osnova rangiranja web sajtova. Budete li ignorisali tu činjenicu, teško da ćete videti vrh SERP-a; zloupotrebite je i osetićete sav bes neumoljivog Google-a. Zato smo preuzeli na sebe zadatak da stvorimo alat za napredno pretraživanje za sve SEO stručnjake koji posluju u skladu sa strogim “pravilima ponašanja” koje Google nameće.

Iako je raznolikost ono što čini građenje linkova toliko privlačnim, ovaj proces ima i svoje napornije odlike. Put od pronalaženja web sajta do dobijanja linka je često trnovit i putovanje ume da potraje. Većina onih koji grade linkove često ima kratke rokove, te je važno uštedeti vreme gde god je to moguće, bez posledica na kvalitet.  

Dibz je pomenut i na BetaList-u, jednom od najvećih sajtova za okupljanje startapa u fazi pred lansiranje, gde je privukao veliku pažnju ljudi iz industrije, i uspešno okončao beta fazu, koja je dovela do njegovog uspešnog lansiranja.

Tokom privatnih beta ispitivanja, naišli smo na neke aspekte alata za koje smo smatrali da moraju biti dodatno ispravljeni i podešeni. Nakon stručnog doštimavanja, sa ponosom vam predstavljamo zvaničnu verziju našeg automatizovanog alata za pretragu linkova.

Zakoračite u svet Dibz-a

Ideja za stvaranje Dibza nastala je iz potrebe za skraćivanjem vremenskog raspona potrebnog za pripremanje potencijalnih sajtova za kontaktiranje tokom kampanje za građenje linkova. Svo iskustvo koje smo sakupili tokom godina bavljenja SEO-om primenjeno je na ovom alatu – spam parametri, uloga drušvenih medija, Google metrike, kao i neki jedistveni dodaci koje smo smatrali korisnim. Hajde da zajedno prođemo kroz neke od ključnih funkcija Dibz-a.

1. Opcije za pretragu
link prospector

Pre pokretanja pretrage, potrebno je odrediti nekoliko ključih parametara. Oni podrazumevaju:

  • Polje sa terminima za pretragu – gde unosite željene ključne reči;
  • Tip pretrage – ovde možete odabrati odgovarajući upit, unapred definisan na osnovu tipa pretrage (pisanje gostujućeg članka, imenici, forumi, itd.);
  • Jedinstveni parametri pretrage – polje koje upotpunjava tip pretrage, i omogućava vam da unesete vaše lične upite ako nisu navedeni u okviru predefinisanih;
  • Odaberite klijenta/kampanju – ovo su povezane opcije osmišljene da razdvajaju različite timove koji rade na istom projektu;
  • Jezik – zarad lokalizacije;
  • Ekstenzije – za filtriranje geografski određenih ekstenzija;
  • Raspon datuma – za filtriranje rezultata na osnovu datuma;
  • Dubina – prikazuje željeni broj rezultata po pojedinačnoj kombinaciji za ključnu reč ili upit.

 

Naša unapred definisana pretraga osmišljena je na osnovu iskustava ljudi u našoj kompaniji koji se bave građenjem linkova. Svako od njih koristi upite za naprednu Google pretragu u okviru svojih svakodnevnih zaduženja; oni smišljaju nove načine da ih ukombinuju sa ključnim rečima da bi postigli veći broj kvalitetnih rezultata. Implementiranjem njihovih zaključaka u Dibz, značajno smo skratili vreme koje je potrebno za dobijanje vrednih sajtova koje možete kontaktirati.

2. Rezultati pretrage

link prospecting

Spam Faktor

Kroz svoju istoriju, Google je neprekidno iznova definisao koncept “kvaliteta”. Zbog toga, oni koji se bave građenjem linkova uvek su jedan korak iza, primorani da udvostruče svoju brzinu da bi držali korak sa promenama, istovremeno održavajući visok nivo uspešnosti.

Dibz prepoznaje web stranice koje sadrže spam sadržaj, ključne reči ili eksterne linkove koji nisu u skladu sa Google-ovim kriterijumima kvaliteta. Štaviše, prikazuje autoritet domena (DA), domene koje upućuju na sajt (RD), stranice koje sadrže link do sajta (RP) i broj podela na društvenim mrežama, pružajući vam uvid u reputaciju izlistanih web sajtova.  

Kombinujući Google i Ahrefs API sa drugim alatima, kreirali smo moćan sistem za uočavanje spama, koji je radio u našu korist tokom faze testiranja.

Skrojen baš za vas

Ne traže svi stručnjaci unutar industrije iste web sajtove zarad građenja kvalitetnih linkova. Sa tim na umu, omogućili smo svakom korisniku da prilagodi SPAM metrike svojim potrebama. Rezultat je mogućnost da sami odaberete broj reklama koje sajt može da ima na stranici, broj dozvoljenih stranica koje vode do sajta po domenu, da li taj web sajt ima “o nama” ili “kontakt” stranicu, i još mnogo toga.

CSV manipulation

Ono što Dibz čini jedinstvenim na tržištu jeste njegova kompatibilnost sa drugim alatima koji olakšavaju građenje linkova. Kada stvorite svoju ličnu jedinstvenu listu sajtova sa kojima biste stupili u kontakt, možete je sačuvati u CSV formatu i ponovo okačiti na alat za kontaktiranje koji već koristite. Ovo je moguće i u obrnutom smeru. Nakon analize kompetitora i izvlačenja liste web sajtova koji sadrže linkove vaših rivala, možete ponovo da okačite tu listu u Dibz i odaberete one koji su vredni vaše pažnje.

Svaki ugledni internet marketing stručnjak razume važnost off-page SEO-a za rangiranje. Određene zajednice na mreži neprekidno dovode ovu činjenicu u pitanje i tvrde da su ažuriranja Google algoritama promenila igru zauvek.  Istina je da je dobro osmišljena strategija za građenje linkova još uvek osnovi prioritet kvalitetno realizovane inbound marketing kampanje.

Uz pomoć Dibza, vaš trud će se znatno više isplatiti, pružajući vam slobodu da ulažete više vremena u komunikaciju sa blogerima i stvaranje kvalitetnog sadržaja. Ne oklevajte,  isprobajte naš alat besplatno, i zakoračite u budućnost naprednog pretraživanja linkova.

Link prospeting tool Dibz