Four Dots
Four Dots Blog

NAJNOVIJE
sa bloga

U slučaju da ste internet i SEO fanatik, i trenutno se ne nalazite na #DIDS2017 iz samo vama znanih razloga, možete pratiti konferenciju uživo. Ovde, na FourDots.rs, ćemo objaviti par vesti, ali i u direktnom prenosu na Dids zvaničnom sajtu.

Ovogodišnji Dan Internet Domena Srbije otvorio je Gary Illyes, analitičar webmaster trendova, koji prethodnih 6 godina radi na unapređivanju organskih pretraga Google algoritma. Njegovo izlaganje prvobitno se fokusiralo na odnos između korisnika i pretraživača, važnost relevantnih rezultata u pretrazi, i svakako – koje elemente Google algoritam posmatra kada indeksira sadržaj.

 

Ne bi bilo dobro da preferiramo Google+ profil kao relevantan signal – odgovorio je Gary na pitanje koliko društvene mreže utiču na rangiranje stranica – nemamo favorita što se tiče društvenih medija, niti pratimo ove signale kao bitne.

Već duži period SEO zajednica pokušava da nađe merljiv način da uvrsti društvene mreže u svoje strategije, u poslednje vreme nekoliko eksperata se trudi da potvrdi mit da Facebook saobraćaj šalje sasvim neuobičajen signal prema njihovim internet stranicama.

Sad (valjda) znamo istinu. Google ne posmatra društvene mreže kao bitan element koji može da unapredi vaše prisustvo u pretrazi. Sa druge strane, organska vrednost je uvek prisutna.

Signali koje smatramo relevantnim variraju. Postoje oni koje vi znate, a postoje i oni koje ne znate. Posmatramo jezik, lokaciju  i mnoštvo drugih faktora kako bi unapredili iskustvo korisnika – zatim nastavlja na primeru – Recimo, ako tražite Nike patike. Na samoj stranici ova ključna reč će se ponoviti više puta, ali nama to nije najbitniji element.

Bitniji element su gomile linkova koji će pokazati Google “paucima” put prema ovoj stranici. Oni su ti koji šalju saobraćaj i govore nam – ovo je Nike.com. Tako da, iako sama reč Nike može da se pojavi dva, tri puta na njihovoj zvaničnoj stranici, ta ista reč može da se pojavi i na više drugih. To ne znači da će one biti predstavljene u pretrazi umesto zvanične stranice, koliko god dobro bile optimizovane te kopije na samom sajtu.

Linkovi su izuzetno važni, interakcije su ono što nas interesuje.

U nastavku programa možete da očekujete izlaganja više predstavnika iz regiona. Među učesnicima, nalazi se i CEO Four Dots-a, Radomir Basta. Radomir će pojasniti pristup optimizacije i podeliti par tajni SEO-a sa prisutnima, tako da ako ste u blizini – obavezno dođite na DIDS.